Zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. poz. 1092) od 1 lipca 2021 r. zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu ,, Dobry start ‘’ zmieniły się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia Dobry start. Począwszy od najbliższego roku, tj. 2021/2022 świadczenie Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych . Według ustaleń, wnioski o świadczenie Dobry start będzie można składać do ZUS wyłącznie drogą elektroniczną, a wypłata odbywać się będzie w formie bezgotówkowej – na wskazane konto bankowe. Termin składania wniosków – od 1 lipca do 30 listopada 2021 roku.
Więcej informacji dla zainteresowanych w linku poniżej
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start
INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKU: